1 april och jag fick en katt i mitt påskägg!

Den 16 mars tippade jag att min katt skulle kläcka den 3 april, idag är det 1 april, lögnarnas dag;) Och visst kläcker hon idag! Inte så dåligt tippat av mig, kalla mig gud eller barnmorskan.

Märkte hon var underlig i morse, vars än man gick följde hon efter och jamade osv. Så jag väckte lillsyrran vid halv 7 (hon hade sovmorgon till 09:45, stackarn) och sa att hon skulle vara beredd efter jag for vilket var strax efter samtalet. Ringde upp 2 timmar senare och frågade hur det gick och svaret blev "asså antingen har vattnet gått eller så har hon kissat..I MIN SÄNG och det for på mig!!" HAHA jag må vara lite skadeglad men jag dog av skratt! När jag kom hem runt 11:30 så satte jag och kissen igång processen! Hon krystade och kved framtill kl. 14:00 kom de en liten rackare! Fick mig endel rivsår men de va som vanligt. En svart kattunge med vita tassar och vit mustash! Ska klura på ett roligt namn och kalla den. Förra kullen kallade vi Theodor, Kerstin och Ann-louise, HAHAHA Ann-louise, ja vem döper en katt till det? Var iaf himla roligt!

För övrigt, har nämnt att jag gick en städutbildning och vet ni? Jag klarade provet!!! Buga och applådera! Så jävla skönt, då har jag nåt att fylla ut cv:et med;)

Bjuder på lite bilder från förra kullen (2008)

Theodor (Theo) min guldgosse, var totalt såld på honom!


Ann-louise (Ann-lo)


Kerstin (Kjerran)






Fy vad jag dom 8 veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0