Supermassive black hole.

Britt-Marie väckte mig fyra gånger i natt... den lilla parveln tar sig över kartongkanten nu och hur väckte hon mig? Givetvis med klorna i ansiktet, tack gumman. Klev iallafall upp kl.07:00 i morse, for på gymmet, gjorde ett ärende åt mor min och nu ska jag sätta igång storstädning! Inte bara i mitt rum utan hela huset, kändes väldigt...kul. Men ett måste för det ska komma några å kika på huset och då är det givetvis den som är hemma som måste ta tag i skitjobbet.. men men.

Sen ikväll ska jag fara och kika på min träning, börjar vara måttligt less att knäet är bög. Ska fixa en tid så snabbt som möjligt och kolla upp det! Man kanske borde lära sig hantera smärtan och spela ändå?;D


Kåbdalis, någon liten räv fotade en sliten krigare genom rutan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0