Slår man yxan i båten får man ro som fan!

Kåbdalis var trevligt, framförallt vädret var awesome! Lite färg har jag nog fått även om jag tycker det mesta hunnit försvinna, men man är väl lite tappad. Kanske snör upp lite bilder senare.

Ikväll har jag varit hos Klein med henne, Rosanna, Amanda, Arvin och Elin! Snicksnackat och sett efterlyst, man blir så förbannad av att se det programmet!!! Personer som överfaller äldre människor, andra som slår sin flickvän hjärnskadad, andra som bara är helt tomma innanför pannbenet och backar in en bil på en bank och det enda dom får med sig ut är en handväska. Ja jävlar vad det finns idioter! En bil mot en handväska, yeey vilket byte!

Och på toppen av alla idioter är det nååååååån som lagt domarcupen samma lördag som Rosanna ska ha födelsedagsfest, snääääääällt gjort, snällt. Det vankades middag, fest och maskerad... kul att missa, kul. 

Imorgon står det praktik och träning på schemat. Är smygtaggad på träning, men det är samma visa... går det dåligt blir jag otaggad på cupen, kan hoppas i smyg att jag ska suga så hårt (?) att jag slipper spela!;)


lite negativ energi över det här inlägget, ber om ursäkt.


Kommentarer
Postat av: r

skippa och kom!!

2010-04-08 @ 11:30:57
Postat av: elin

du kan ju alltid "skada" dig under dagen, slippa sista matchen, och komma och ha kul med oss istället;D heh

2010-04-08 @ 17:56:49
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0