Jag missbrukar kommatecken....

Todiloo! Spelade match mot Sunnanå f-17 elit igår och vann med 3-2, yeey! Det som sög dock var att jag fick en smäll mot vänsterknäet och bättrade på mitt högra knä med fler blåmärken, och vad Frida kallade mitt skrapsår "tredje gradens brännskada typ!!" Haha. Kunde kyssa min wannabe-Tyra-Banks-karriär hejdå redan i 10års åldern med alla fula ärr osv jag dragit på mig sen dess! Jösses amalia...

Skulle ut på en liten löprunda idag och kika hur knäet riktigt mådde, räckte med två steg så visste jag att det skulle bli en promenad istället, kunde fan inte springa... gjorde snuskigt ont! Känns drygt om det ska bli nå skit nu så jag inte kan spela när jag jobbar på min comeback, skulle bli en riktig käftsmäll. MEEEEN (Tony Irwing) hoppas det är lättläkt. Ska lägga upp en väldigt fager bild på mitt modellknä när jag behagar leta fram mobilkabeln...

Har varit hos Frida ikväll och druckit kaffe till Wipeout och Ballar av stål, mycket trevligt! Wipeout är inte riktigt lika kul längre, men Ballar av stål är alltid grymt;) Imorrn blir det praktik som vanligt och sen vidare till gymmet där det blir att träna att som går utan knäet, seeeeeeeen vidare och förmodligen bara kika på min fotbollsträning, när man inte kan spela blir man så mycket mer sugen, it suuuucks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0