Domarcupen

Efter ljusvattnet dragit sig ur blev det två matcher mot Myckle IF istället. Första matchen förlorade vi med 2-1, andra matchen var mer dramatisk, båda lagen gjorde varsitt självmål, det delades ut gula kort hej vilt, osv. När det var 3min kvar av matchen gjorde Myckle sitt självmål (yeey) och det stod 4-4. Blev straffar som avgjorde, och vi kammade hem det! Anna, Linnéa och Jessica satte som tur var sina straffar!:)

Ställde väckarn på 08:30 i morse för vi har samling 10:00, men gissa när jag vaknade? 0...6...4....5.....06:45, BARA SJUKT, när jag har tid då går det inte sova men ska man upp kl.6 vill man alltid dra sig till 7-8...!

Idag kl.11:10 är det Clemensnäs vs. Morön. Spännande, blir ändå nöjd om jag bara kommer förbi Sandra Fält på backen;) Hahaha

Näe nu ska jag göra i ordning lite frulle! Lev å må;D

Och måste ba snabbt berätta att när jag följde mormor till vårdcentralen i Norsjö för några veckor sen så sprang jag på den här filuren i väntrummet (bilden nedan), han hade visst somnat och jag kände att det var näst intill olagligt att bara passera utan att fota.... ;P



Kommentarer
Postat av: sandra

jag om 5 år..

2010-04-11 @ 14:35:30
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0