Alter Bridge - Down to my last.

Var på arbetsintervju igår, kändes faktiskt hyffsat! Direkt efter intervjun å snacket så sa hon att jag skulle få komma på ett arbetsprov imorgon (idag). Och här sitter jag nu och är 94% säker att jag kommer faila. Jag ska alltså sitta med ett headset, nån som jobbar där ska få ha skitroligt och ringa in och leka kund och jag ska hjälpa den så gott jag kan! Dom kan fråga allt från bygglovsfrågor och omsorg till var man kan hitta ritningar på någon byggnad och öppettider.. plus tusen saker till... Då kollar dom hur duktig jag är på hitta åt den informationen och hur jag beter mig mot kunden i telefonen medans jag letar osv. HJÄLP! Jag kommer antingen börja garva eller så kommer dom få veta att mina favoritord är "eeh", "hmmm", "RAP".... haha nämen såååååå illa kanske de inte går, men känns som de är omöjligt att göra sånt där fort och bra när man aldrig aldrig aldrig har testat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0