jag är officiellt mest obrydd om att blogga just nu!

Kan inte säga att jag har mkt för mig på dagarna men jag orkar bara inte uppdatera för jag har i princip ingenting att tillägga.

Idag ska jag och Soffe upp till stan och göra ett sista försök att hitta maskeradkläder åt mig, sen kika om lite annat också. Teletubbie, Jättebäbis, får helt enkelt se vad det blir! Hoppas på nåt riktigt roligt men det får vi se i kväll.

Jahapp! Annars då? Jovars, allt som vanligt typ.

Kommer uppdatera ikväll om jag hittar mig nå maskeradkläder;D HÅLL TUMMARNA! Nu ska jag ba trycka i mig min macka sen dra på mig lite kläder och trampa till Sofia, sen blire schtaan! Mors!


Kommentarer
Postat av: malin

ferre nästa helg ;)

2009-10-29 @ 14:41:19
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0