Idolsnacket fortsätter på ninalundmark.blogg.se

Finns inte ord....Camilla!? Är det jävlart sant? Jag börjar ogilla henne mer och mer, hon tar två bra låtar och tempar upp till schlager på bägge trots att hon blev tillsagd efter första gången. Och Juryn må väl vara mentalt handikappade som ger henne ett wildcard och PÅ TOPPEN AV ALL SKIT så tar hon plats i startfältet istället för Jon.... näe det är så man får ont i magen..

Ni som läser har väl märkt att jag skrivit om Idol dom senaste 300 inläggen men har liks inge kul att skriva om så skönt att få brinna av och beundras ibland på nåt iaf. Dessutom är det halvkul å tippa;) Hade lite rätt igår, gissade på Nicklas, Moa, Carl och Eddie eller Reza. Och det blev Nicklas, Eddie, Reza OCH Camilla/Kicki Dee/Linda Bengtzing, vet inte vad jag ska kalla henne.........


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och såklart skulle Camilla tränga sig längst fram på bilden. Jag tror hon är lite mediaKÅT!

2009-10-03 @ 16:57:58
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha jag tror du har rätt!

2009-10-04 @ 14:45:54
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0