Grym text.


Kommentarer
Postat av: puh

(L)

2009-10-04 @ 16:16:20
Postat av: e

jaaaa fast nu kanske det skiter sig. kan hända att jag ska till norge då =S jag har så helvettes svårt att få ihop mitt liv !! men vi borde styra något, vore himla trevligt =) haha jamen då kanske de är bäst å skynda ;) om du vill ta det i veckan så kan jag ondag eller torsdag typ =)

2009-10-05 @ 23:23:21
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Stina

tjaa nina=) vi hade det lite krisartat sista dagarna i sverige så hann nog aldrig høra av mig insåg jag just =P men allt løste sig iaf så vi chillar i tromsø nu men lite olika jobb=)

vad gør du nu alltmest førutom att følja idol som jag just såg hær i inlæggen hær nere?;) haha jag kænner mig helt tom nu nær det inte ær VARJe dag længre, vad ska man då gøra klockan åtta varje kvæll :P

2009-10-06 @ 11:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0