"Det vita åbäket"

Blir utskälld av Sandra lite då å då, haha hon säger att jag inte ska lägga upp mer videos för min blogg går så jävla segt! Men ibland måst man;D

Angående Idol... Erik och Mariette är mina stora favoriter och jag tror även det kan bli dom två som står i Globen i slutet. Ikväll känns det som Tove och Camilla kommer gå vidare. Då har vi alltså även Calle, Jon, Mariette, Erika, Erik och Rabih. Juryns wildcard gissar jag blir Moa, Carl, Eddie och kanske kanske Carolina. Vad tror ni?


Måste även säga att det varit en skön månad med bil trots en kartongliknande bakruta. Dessvärre finns det ingen bakruta att ersätta kartongen med...inte ens en begagnad, jävligt roligt... Så har pratat med folksam och dom ska köpa ut bilen så den ska skrotas, men jag måste ändå betala självrisken på bakrutan själv så det blev ju lite knas. Går väl back men....Så imorgon säger vi Hejdå till det vita åbäket med sina tricks och sin charm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0