Det luktar klassreunion!

Idag har jag varit ute och promenerat med Soffe och hennes vovve. Sen efter middagen for jag och Ingela till Maria och såg premiären på Bonde Söker Fru. Kan låta nördigt men ack så bra! Och en väldigt glad nyhet kom sådär runt 21:00. Ludde Olofsson ringde och sa att det vankas klassfest, fy bluttan så roligt! Har väntat på det i snart ett år (från förra klassfesten). Ska bli så himla roligt att träffa alla igen, min kära gymnasieklass :)



"tjaa nina=) vi hade det lite krisartat sista dagarna i sverige så hann nog aldrig høra av mig insåg jag just =P men allt løste sig iaf så vi chillar i tromsø nu men lite olika jobb=)
vad gør du nu alltmest førutom att følja idol som jag just såg hær i inlæggen hær nere?;) haha jag kænner mig helt tom nu nær det inte ær VARJe dag længre, vad ska man då gøra klockan åtta varje kvæll :P
"

Och Stina, som svar på din kommentar!

HEEEJ:) Fullt förståeligt att ni hade schåigt sista dagarna! Tur det löste sig med skjutsen och allt 25kg kött;) Hahaha! Vad jobbar ni med nu då? Jag har fullt upp hela dagarna med disk, tvätt och städning, haha inget av ekonomiskt tillskott med andra ord... Jaa men precis, nu blir det bara fredagar kl.20 och gud vet att man inte sitter bänkad framför tvn varje fredag;) Hoppas ni har det bra i Tromsö, får ta å sjunga ihop lite pengar på torget så jag kan komma och hälsa på ;)





Jasi mina vänner, vi hade tre fina år ihop!


Kommentarer
Postat av: malin

vi hade ju det snygging! =)

2009-10-08 @ 08:44:49
URL: http://irememberwhen.blogg.se/
Postat av: elin

haha du anar inte hur många gånger jag var tvungen läsa rubriken innan jag fattade vad det stog hehe

btw, ä med oss på fredag(imorron)=D

2009-10-08 @ 18:41:15
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0