Alltid nåt iallafall

Har haft 1000.000 idéer men blev inte alls nåt av det, Teletubbie, Jättebäbis, Hippie, Pirat, Anden i Aladdin, Clown, Tjuv. That's it, så blir det! Lite lustigt då att Sofia ska vara Polis, får se till att inte göra nåt sat-tyg;) Nu tror ni väl att det kommer vara jag som går runt och stjäl alla drinkar och pengar av folk i morrn...men jag lovar jag ska ba sno det nödvändigaste! Om någon t.ex. skulle vara butter stoppar jag den personen i min säck där det kommer att lukta friterad ankmök med anjovis....

Japp, Nina Lundmark kommer alltså vara tjuv i morgon. Förfesten äger rum hos Thea:) Kommer bli awesome! Sen station, är väl inte supertaggad på de men man följer ju med strömmen!



Kommentarer
Postat av: Nina

eller de blir mest en Fånge jag ska va tror jag, lite trash!

2009-10-30 @ 11:20:50
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0