Klassfesten 7 november 2009

Igår var jag på klassreunion med min gamla gymnasieklass, underbara människor. Direkt vi kom dit så var det bordsplacering, och på varje plats var det en namnbricka med en kort beskrivning. Min löd "Nina Lundmark - Kiosktantförnedrande hångeltränare". Haha tror jag hoppar över förklaringen. På tallrikarna låg även ett schema för kvällen, fullspäckat minut för minut. Började med en tipsrunda, eller snarare en lite gissningsrunda. Frågorna var t.ex. Vem suger bäst? Vem kommer först? Vem tar mest i munnen? Vem har bäst hålvana? osv med tre alternativ på personer som var på plats. Sen kom tävlingar som skulle rätta svaren. Jag vann Vem suger bäst, haha varav tävlingen var att dricka upp en öl så snabbt som möjligt genom sugrör. Sen blev det dags för middag, och då stod även på schemat att Jocke skulle hålla i välkomstal, ingen kunde gjort det bättre.

På schemat var det även inskrivet allt från "Joel ger kindpussar laget runt", "Nina sveper sitt glas", "Joel har tryckarekurs" till "Kroppstwister", "Filmpremiär", "Gemensam rökpaus ute" och "Tyst minut". Filmpremiären var en film som ingen visste fanns, Ludde hade filmat på studenten, under champagnefrukosten, kyrkan osv. Kroppstwister var en tävling, 4st i varje lag, och istället för Högerhand-på-blå var det Högerhand-på-bröst, Huvud-på-mage, Vänsterfot-på-knä osv så man skulle med andra ord ta på sina lagkamrater! Jag, Jocke, Frank och Lollo jobbade på bra i vårat lag! Sen var det även en tävling som innehöll ölprovning. Två i varje lag, 6st ölsorter skulle man gissa rätt på, även vilket land det var ifrån och om det var ljust, mörkt, ale osv. Jag och Ludde var väl inte bäst, men alla var ganska dåliga, haha. Sen blev det även vattenpipa. Jag resumerar kvällen som bra! Kommer lägga upp bilder när jag får dom, men snör upp två bilder från Joels telefon så länge.


Här var några av dom som inte kunde komma, så under "Tyst minut" som stod på schemat samlades vi i ring runt dom här, haha ;D

Kommentarer
Postat av: rosanna

hahah så himla roligt =D

2009-11-09 @ 15:46:39
Postat av: elin

SV: men nä du är snygg! finns en till bild på dig nu;D!

2009-11-09 @ 18:38:32
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0