Blod, SVETT och curry

Jag bet mig i läppen på samma ställe 19 gånger igår... Guinness rekord?

Idag har jag varit duktig å gymmat, köpt snus, lagat mat åt familjen, gått en promenad, you name it. Men kan även nämna något jag nästan spydde av... Jag skulle åka hem från stan med 14:50 bussen, det står typ 15 pers vid hållplatsen, sen kommer en hel flock (minst 30pers) av tonåringar, vilket innebar att bussen blev rätt full. Och PÅ TAL OM FULL, tror ni inte att det kommer en fullgubbe med svidande svettlukt och tänker "Hm, vars ska jag sätta mig...Tjejen som har rosa mössa och har inpluggat mp3n och kollar ut genom fönstret ser väl trevlig ut? JAG SÄTTER MIG DÄR!!" ... trodde jag skulle spy, det var en sån här svettlukt som ba sticker i näsan, fy fan i helvete!! Som tur var klev han av innan Bergsbyn, och då kom en curry-doftande indier och satt sig bredvid mig istället, tacka vet jag curry.

Imorrn ska jag upp med tuppen å fara å träna, sådeså. Lev å må!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0