Tjuvlyssnat.se / Sakerpåjobbet.hållkäften

En man 37 och en kvinna 20 jobbar på en industrifabrik och har just varit på lunch. Mannen kör truck och kvinnan paketerar, plastar, lastar osv. Mannen kommer till arbetslokalen 1 minut innan kvinnan, och då står kvinnans palldragare mitt i gången så mannen kommer inte förbi med trucken. När kvinnan då anländer 1 minut senare står trucken vid hennes pågångna arbete. Mannen hänger ut genom rutan på trucken på ett tjollrigt sätt och säger med ett leende "Öööh, vad långsam du är!". Kvinnan svarar "Haha det är ju du som är snabb, jag kommer ju!". Mannen svarar i sin tur "DU VET INGENTING OM MITT SEXLIV NINA!" ....Och jag (kvinnan), som går igenom min egna mening i huvudet EN GÅNG TILL blir lite små generad ändå men samtidigt väldigt glad att någon har min humor på jobbet. (dvs. sexrelatera nästan ALLT, pröva, de blir kul!)

Based on a jävligt true story. Hände idag på jobbet nämligen, lägg också märke till att han som är i "storyn" är INTE killen som är skadad som jag nämnde i ett tidigare inlägg.... Har en stjärna och ett miffo på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0