Prisa Gud! Hejdå Arbetsförmedlingen!

Anna Nordahl, ger inget att du leker Kissie, har ditt IP nummer vettuu;)

Gårdagen var helt jävla flippad! Jag & Tomas var påväg till hans kompis i Ersmark och fiskaa. DÅ ringer min mobil, de är dolt nummer, jag är så näääära på inte svara, men tillslut gör jag det.... OCH TACKA FAN FÖR DET, för numera jobbar Nina Lundmark på Nordic Light! Började redan idag och får jobba till augusti. Men kunde klarat mig utan en av grabbarna på min avdelning...en riktig skummis..om ni skulle se han skulle ni tro att han satt vid datorn 85% av dagen och att han älskade sin mamma mest av alla i hela världen, en s.k tönt...även om de inte är nåt fel med att älska sin mamma men jag tror att förstå var jag vill komma...hursom, blev inte direkt behandlad med respekt.


Kommentarer
Postat av: e

hahaha du är ju rolig nina :D och nej, jag har fan inget att berätta =( snyggt jobbat med jobbet ;) !

2009-05-25 @ 23:27:39
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0