hrmf...

En kul grej!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Men hej bönan!:)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jo men lite skärpning också :)


3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Men ta och lugna dig...


4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Å jag kan göra mycke för dig men tyvärr inte jobba med *PIP*... (censur)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Åker hemifrån nu så är hos dig på 2min, tagga!


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Men yeah! 15juni, då kan vi ta oss dit ihop! Du bor väl i ursviken?

7. Vad vill du höra mest av allt?
Haha ödet;) så sjukt nice!

Kommentarer
Postat av: Klein (hemskt att tilltala mig själv så)

Anar jag att sista sms:et är mitt ;)

2009-05-28 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0