Du får låna min yxjävel !

Nina Lundmark är sliten och trött efter första veckan som arbetande efter 2 månader. Med ömma muskler ska jag bege mig till Sandra för kvällen. Hanna har kommit hem från "du vakkra svenscka flikka"-landet idag så jag, Soffe å Sandra ska umgås med chokladbollen :)

Kände mig riktigt trött för ungefär 10min sen men då loggade Soffe in och roade mig så glädjetermometern steg 14grader! Perfekt. Nu när jag var tvungen att se på klockjäveln så ska jag visst vara hos henne om en timme....aj aj, måste egentligen tvätta mitt otroligt äckliga hår men de KAN bli mössa istället i brist på ork...

"Somna int tidigt i nån soffa ikväll nu" löd mitt råd från Tomas. Lät som jag skulle på fest och hade en karta öl som jag skulle dricka själv, men så var inte fallet. Men så länge vi inte ser nån tråkig film som alla blir insatta i och följderna blir att alla slutar prata så ska jag nog kunna hålla mig vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0