Då skulle man va duktig men visst fan fick man skit för det...

Allt började med att jag for upp till stan, hämtade ingela på jobbet, åkte hem till henne....SEN tänkte jag "Jag kanske ska fara och träna direkt, för om jag går in så kommer jag inte orka sen..." . SÅ jag for till gymmet, cyklade rätt intensivt i 20min, sen bestämde jag mig för att löpa lite, hann springa i ganska precis 2 minuter tills jag blev jätteyr och det svartnade för ögonen...då klev jag av löpbandet och satte mig på en stol, men yrseln blev bara värre så jag vimlade ner till omklädningsrummet och låste in mig på toan. Där blötte jag ner hela ansiktet och satte mig ner, men det blev bara värre... så jag la mig på toagolvet som var svalt (höll själv på koka). Låg väl där i 2 minuter tills jag bestämde mig för att gå ut till bilen och sätta mig där istället...jag var påväg ut, gick upp för första trappen, mötte en tjej men såg verkligen inte hennes ansikte....gick vidare mot trapp nr.2, och när jag började närma mig den så blev jag så himla svag i benen, kunde inte lyfta dom. Så jag satte mig ner på nedersta trappsteget....sen har jag en lucka...för nästa gång jag öppnade ögonen låg jag på golvet och visste inte vars jag var....så jag har svimmat av å åkt ner på golvet...tur att ingen såg mig... i kallsvettningar, skakningar och tårar tar jag mig ändå ut till bilen där jag sitter och väntar på lite hjälp. För kände mig inte riktigt körduglig...



Boys and Girls, ät och drick ordentligt när ni ska träna! Jag vet det så väl men ibland är man lite för optimistisk..."Äh int göre nå.." ...-Ehm, jo det göre!

Kommentarer
Postat av: e

men tack hörru ;) varför dissaru mitt grattis-inlägg föresten?! hur känns det att va jävla 20 =D?

2009-05-19 @ 19:24:53
URL: http://emala.devote.se
Postat av: e

grattis-kommentar****

2009-05-19 @ 20:15:31
URL: http://emala.devote.se
Postat av: e

haha jag läste det nu! lilla vän =( hur kunde det bli sådär?

jotack det känns bra! jag tror 18 & 20 är lite lika, allt känns kung för stunden! där vid 19 kommer jag nog dock längta lite ;)

jag vet inte!snarats =) blire utgång imårrn lr?

2009-05-19 @ 22:40:23
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0