2 days to go.

Sitter hos Ingela även idag och är hundvakt, snäll som jag återigen är. Var ännu snällare i morse. Ingela skulle upp tidigt och gå till jobbet men 05:48 knackar nån på min axel och min reaktion blir ungefär "Ehhmaasklirsnan"...Frågan blev "Nina! Asså du får typ en miljon om du skjutsar mig till jobbet!" ... "TYP" vägde tungt i den meningen...Jag klev upp, skjutsade, men fick ingen miljon, fick istället två chokladbollar (chokladbollar...en miljon, typ likvärdigt...)  

Jaja, kunde iaf inte somna om när jag kom tillbaks till lägenheten så här har jag suttit och sett Tyra Banks Show, Yes Man och Patrik 1,5 hittills. Ska snart hoppa in i duschen! Är det ingen som vill klippa till mig? (frisörsmässigt inte en snyting, fast nog får ni slå men då vill jag ha en slant..)

Två dagar kvar till 20årsdagen! Imorgon ska vi upp till mormor och hälsa på henne och fira oss (Både jag och mormor fyller år den 16 maj) Kommer hem vid middagstid på lördagen sen bär det av till Sandra där det ska ätas goda bullar, umgås med trevliga människor osv=)


Pimpelfångsten påsken 08

Kommentarer
Postat av: joelnorrfors

Haha, vad roligt. Tripp, trapp, trull osv :D

2009-05-14 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0