1 day to go.

Jaha damer och herrar, imorgon blir Nina Lundmark 20 år. Gud ändååå! Riktigt sjukt, halvvägs till 40, men innan jag är 40 borde jag ha en karl och ungar men om jag inte har det så kanske jag blir en sån där tant som har massa katter, lr nåt. Vi får se..

Tänkte åka upp till stan en snabbis (höhö) och göra lite ärenden, ska köpa en present åt mormor bland annat. Men vad köper man till en kvinna som har precis allt hon behöver? Och det hon inte har är min plånbok för tunn för att skaffa. Knepig sits... NÅGONTING jag hatar att ge bort är lotter osv... skulle ALDRIG hända till nån annan än mormor tror jag, och det är bara för att jag vet att hon skulle ge mig trevliga procent av vinsten om den blev stor! Skulle nog vilja ta bort mig litegrann om man gav bort en lott där personen vann typ miljoner, skulle må så jävla dåligt....fyfy

Åker som sagt till mormor idag och kommer hem i morgon, nånting som kan lätta upp stämningen när man sitter och ser Postkodmiljonären är ju ett sms, så ös på för fan!:)

Imorgon på kvällen ska jag Soffe och Hanna vara hos Sandra och mysa med massa snacks, spel och onyttigheter! Mycket trevligt! Ses då Bruuuuds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0