Va saru att du sa när du sa att du sa?

Går lite dåligt med uppdateringen och det handlar helt å hållet om mitt tålamod, tar nämligen typ 5-10min att öppna en internetsida så tekniskt sätt hedde jag på datorn för 10min sen och har bara väntat...boliboli !

Jaa justja, Jag och Soffe såg nya Kenny Starfighter filmen igår, Kenny Begins. Jävlar så rolig:) "Ha ja inte alls de!", "Boliboli", "Saruuu?", "Kolla en tant!".

Idag ska jag nog inte göra ett skit=) återkommer angående det området.


Gotland 2007

 
"Truth is still absolute. Believe that. Even when that truth is hard and cold,
and more painful than you've ever imagined. And even when truth is
more cruel than any lie."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0