Sleepwalker

Men hallå! Gårdagen spenderades på kågevägen, var riktigt trevligt! Började med att jag, Soffe och Sandra mer eller mindre tvingade dom resterande att se Melodifestivalen. "Asså vill ni se det här?" -"Äh spelar typ ingen roll." SÅÅÅÅ alla såg det. Blev lite uppjagad över resultatet...När jag började inse att det var kört för mina favvotippade så satt jag bara och hoppades att Ugglan inte skulle vinna, så tekniskt sätt borde jag nog vara nöjd. Men vad tror vi om Operatjoho som representanter för Sverige? Jag är skeptiskt...

Vi gick iaf ut vid 12, min bil åkte direkt till Olles! Träffade riktigt många gamla klasskompisar ute (Jag är född 1934). Skitroligt! Var smockat med folk:) Sen bar det av hemåt kring 2 tiden, och idag när jag vaknade mådde jag kalas. Var längesen jag mådde så här bra efter en fest.

Idag ska jag upp till stan runt 18 tiden, ska klippa mig hos ingen mindre än JB;) Sen bär det av till Ursviken till min one and only babe! Blir nog å se Wipeout och kanske Beck till å me:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0