lillschemat

Igår var det ovanligt många som kikade in på min otroligt intressanta blogg (jag är ba lite ironisk). Det berodde säkert på att söndagar är ju inte en värld full av liv (lejonkungen-inspirerat)...

Jahapp, nämen kan väl passa på å berätta hur mina dagar framöver ser ut..
Tisdag - jobba 06:00-15:45, fara på stan, träna, fara till Ingela&Thomas och övernatta
Onsdag - jobba 04:30-15:45, fara till I&T, träna och övernatta
Torsdag - jobba 04:30-15:45, sen får vi se vars det bär
Fredag - Ledig! Kommer att ha jobbat in fredagen, de är därför jag har halvlånga dagar tidigare som ni kanske funderade över...pjooohoo! Sen är fredagkvällen lite oklar ännu:)
Lördag - Ferre för Petter med massa trevligt folk!
Söndag - Sova ut, må bra och inte ha ångest över gårdagen.


Snöbollskrig ÄR roligt fortfarande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0