Melodifestival lördag!

For till Sandra igår, vi såg Lets Dance (tack å lov att gammBettan äntligen åkte ut). Sen gick vi över till Matilda som hade fest. Var mkt okänt folk men träffade några bekanta ansikten:) 

Idag är det hockey och fest! Jag personligen hade väl inte tänkt se hockeyn, men 89% av skeå ska ju det. (lät som en schysst statistik men den var snorigt påhittad) fest för Petter äre iaf! Jag, Soffe & Sandra har tänkt smyg se Mello om ingen har planerat in det, haha! Pratade lite i telefon med Soffe igårkväll, stackarn var hes som satan, hoppas det är bättre idag! Men tanken slog mig, om jag du och Sandra leker Alcazar under kvällen kan du ju vara den manliga stämman? ;)

Melodifestivalen:
Jag VILL att EMD, Sarah Dawn Finer eller H.E.A.T vinner
Jag TROR att Caroline af Ugglas eller Alcazar vinner (vinner Ugglan så kommer ni hitta mig liggandes i min säng under en längre period, om ni inte kan väcka mig kan ni pröva vända på mig så ser ni att det är för att jag har stääbbat mig själv i ryggen..)

vad tror ni som inte heter Nina Lundmark?


Kommentarer
Postat av: sandra

I´M A SINGELLADY

2009-03-14 @ 12:50:44
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0