Buttericks

Kom hem från gotland tidigt i morse. Har sovit fram till nu, jävligt skönt! Synd att min hals håller på lägga av:( fy bluttan....Här har ni lite bilder från gotland, kommer mer sen.



Innan båten gick från Nynäshamn chillade vi i Stockholm, hittade en snuskigt rolig butik, Buttericks. Träffade på en nunna och en jycke!



Alla blev lite smygfaschinerade av att det redan hade blommat!


En av maskerna som inhandlades i huvudstaden, Angelica klädde med hästlängder bäst i sin!


Sen igår, nunnan och jycken bara drogs helt omedvetet till Buttericks än en gång, Jag och Hahn följde givetvis efter hack i häl...plötsligt såg vi Alladin springa förbi och lämna en rökbomb mitt på golvet och när röken hade lagt sig så hade "Nunnan och Jycken" blivit "Tuppen och Kräftan".


Har nu med glädje snott bilderna från Angelicas blogg för att jag inte orkade leta fram usb kabeln till min phone. Det får bli så småningom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0