Nu tänkte jag avreagera mig jävligt mkt...

Kissie.se visar återigen att hon har 2 hjärnceller och ungefär samma IQ. Jag måste bara få tycka till lite om den här texten. (De är ett under att inte Pillay har gjort de redan) ;)




Stycke nr.1 - Förstår inte hur det kan vara superkul att höra smaskiga saker om sig själv på ryktesvägen, förmodligen vet du förhoppningsvis redan allt om dig själv så det borde inte vara askul att höra det? Sen tycker jag så hemskt synd om småtjejerna som ser upp till Kissie lika mkt som typ Pink...ni har en mörk framtid tjejer, tyvärr.

Stycke nr.2 - Snälla sluta, sluta bara...!

Stycke nr.3 - "Inte för att jag tittar på det". För om du gjorde det vore det ju katastrof...?

Stycke nr.4 - (Jag sitter och sliter mitt hår nu asså) Jag har aldrig läst om dig i media en enda gång? Men iofs, jag bor ju i norrland, vi har ju fortfarande häst och vagn, vi säljer kossor och köper mjöl.

Stycke nr.5 - Vilken tur du har som är så jävla stark, för alla snygga människor där ute ställer nog upp i skönhetstävlingar dagligen... kom hit ska jag slå din läpp ännu större... Hur kan man hålla sig själv så högt? Skulle man plocka ner dig på jorden skulle du dö i fallet...



Oj, det var skönt det där var, vilken idiot. Ni ser ju själva
.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!! slå min läpp större, snäääällla :D

2009-03-30 @ 13:50:01
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: PILLAY

hahaha i'm on it ninie ;)

2009-03-30 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0