Live @ Gotland

Hej hopp lingon snopp! Har uppdaterat dåligt men har haft fullt upp. Vi kom fram till Gotland iaf natten mot fredagen, Angelica hämtade oss sen åkte vi hem till dom. Dom bor mycket trevligt!

I torsdags när vi hade rätt mycket tid att fördröja i Stockholm så hittade vi en maskeradbutik, haha helt underbart! Kommer upp bild på det sen, Maria blev en nunna och jag en vovve, Hahahaha :D

Sen igår gick vi lite på stan sen bestämde vi att vi skulle fara på bio. Dåå hände det nåt lustigt, först for Angelica och Julle och tränade så jag och Maria var här hemma och fulade oss. Det var vi som skulle hämta ut biobiljetterna för A&J skulle kanske inte hinna. Då förklarade Angelica vägen till bion, så en kvart innan vi skulle hämta ut dom började vi gå.. Vi skulle gå rakt fram, ta höger i första korsningen och i nån annan korsning skulle vi ta vänster. Lät rätt simpelt men jag och Maria gick fel... hahaha vi gick på tok för långt så vi var tvungen å fråga två personer om vägen men vi hann dit i tid;) Såg iaf Män som hatar kvinnor, kan ganska lätt säga att det var nog den bästa filmen jag sett! Efter bion satt vi från 23:00-04:00 vid köksbordet och bara pratade. jössees!:)

Idag ska vi tvärt på stan, sen göra lunch, sen har A&J en viktig match idag som vi ska se, sen äre hem till Tacos, vin, spel osv:) Blir nog trevligt=) Kommer komma upp en hel del bilder när jag lagt in dom på datan!

Kommentarer
Postat av: Jennie



Gott med tacos :)

2009-03-23 @ 18:30:49
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0