Gå härifrån, och gör det nu..

I övrigt för mig bjuder dagen inte på så hemskt mycket, ska bara ligga i sängen framtill typ 19:00 då jag och Soffe ska sammanstråla. Hennes externa hårddisk har dött så hon vill ha bilder å de från min.

Plingade just på dörren, och då tänkte jag "Vem fan vill nåt? Familjen är hos mormor, ingen kompis har sagt att dom ska komma förbi och jag orkar inte öppna för nån av lillsyrrans kompisar som förmodligen bara skulle stå med en pulka i handen och säga: Är Isabelle hemma?". Jag ligger i sängen och kikar ut genom fönstret, och jag ser bara en lång människa och det orkar jag ju inte heller med, klä på mig och kuta till dörren...njäe, så jag satt lugnt kvar och såg sedan två kvinnor gå iväg, vidare till nästa hus och plinga på osv. Dom skulle alltså med 90% säkerhet ge mig ett Jehovas-papper och predika. Har aldrig varit mer nöjd att inte öppna asså.

Men då vill jag också tillägga att jag brukar vara mer munter när det plingar på dörren så ni vågar komma förbi, men om ni vet att jag är själv hemma så kan ni ju ringa innan;) För latheten tar över ibland å de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0