1 mars

Goddag! Vaknade kl.08:00 idag, typ sovmorgon numera... Har ba legat i sängen sen dess! Ser lite Vänner och läser bloggar, mycket underhållande!

Igår var jag och Soffe hos Sandra. Såg A Cinderella Story som vi kunde typ alla repliker till, haha onött...sen blev det Mello! Jag höll på Pilotkillarna, Agnes och Sarah Dawn Finer, men no, en operatjoho går vidare direkt till globen? Bläää, nåväl.

Ikväll har jag rent inga planer, så om nån skulle känna "Åh shit vad jag saknar Nina, jag vill ba äta upp hon!" så kan den personen få höra av sig och sen kanske få besöksförbud. Kyss å smek, din mage är blek.


Alla har väl läst om den nya trenden? Finns det stolar just utanför Konsum/Ica eller vars man nu vill handla så behöver man inte betala serviceavgift, plus att det är inomhus (=varmare än ute). Det var precis vad vi gjorde igår utanför Konsum i Bureå. Mycket mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahaha men FYFAN :D

2009-03-01 @ 15:16:45
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: nathalie

hahaha det där är ingen annanstans än konsum i bureå ;-) har ens pojkvän bott i bureå så har han!

2009-03-03 @ 22:20:33
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0