jävlar så illa... nästan en vecka sen uppdatering!

Rubriken sa allt... å ändå är de ett gäng som hänger kvar på sidan, så pluttigt.

Jahapp, vad har hänt? Ingen vet, ingen vill veta...eller de räddar inga barn i afrika från svält å aids direkt...mina aktiviteter är inte så mkt för världen med andra ord

Jullan Ivansson osv har börjat på Nordic idag, gud så roligt=)

Tänk er att ni tänder en brasa, som brinner ett helvetes tag...sen när glöden kommer och du ska ta fram falukorven, då ställer sig någon och pissar ner elden... så äre ungefär i mitt huvud, har som tappat glöden... vad ska jag skriva om? Ens dagliga händelser är sällan roliga att läsa om så det bryr jag mig inte ens om att skriva såvida det inte är nåt av det roligare..

Säg åt den som pissar på min eld att urinblåsan skrumpnar om man urinerar flera veckor i streck...

Är trött mer eller mindre hela tiden.

Jag är inne i funderingar om min tredje tatuering.

Vad klåån vill ni läsa om sånna här regniga sommardagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0