50-tal

Hej hopp lingon snopp! måndag igen...hur många måndagar ska jag behöva kliva upp 05:30 på?! Hursom...jobbar t.o.m torsdag den här veckan, sen torsdagkväll är det firmafest med Nordic Light. Maskerad 50-tals tema ....och jag är skitsugen på klä ut mig men har verkligen inga kläder och inga idéer.....HJÄLP!?

De som är spännande med torsdagen är att alla från Nordic Light kommer stå på busstationen i stan kl.18:00 utklädda i 'gud-vet-vad' och då kommer en buss och hämtar upp oss, och ingen har någon aning om vars vi ska... Förra året for dom till Byske, åt och drack gott och gratis. Ständ-ut-black (bandet ni vet) spelade även hela kvällen. Himla trevligt om jag får tycka.

Sen har vi då den här stadsfesten... vad ska alla hitta på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0