Onsdag den två-tvådje

Jag är så jävla dålig på bloggen nu, hahaha tycker nästan synd om alla som troget kikar in i hopp om ett nytt inlägg. Ursäkta mig.

Imorgon drar la familia till huvudstaden, en annan stackars sate stannar hemma, jobbar, lagar äcklig mat, pratar med katterna för ingen annan finns omkring osv. MEN Å ANDRA SIDAN, så jävla skönt, ingen som tjatar, ingen som ältar, ingen som blir sur, arg eller besviken. Ska inte klaga.

Idag var jag bowlingsugen men trött. Imorgon blire jobb åter igen... är så jävla trött nuförtiden, vet inte vad de är med mig.. Får jobba på det!

I helgen blir det troligtvis inte Soffes stuga som de var tänkt, har ingen bil så det blir knepigt att ta sig framåt. Himla synd för de hade varit perfekt i helgen. Var som taggad på fiske, mys å nåt gott att dricka.. Men vi får ta det nån helg framöver :)

Får lön på fredag, kunde inte vara mer passande! Så jag är öppen för aktiviteter gott folk!

Ikväll ska jag se tv, kanske färga håret om jag orkar (de behövs i våldet). Man börjar kunna se mina ljusa strån väldigt väl...ruskigt odiggat. Tila Tequila 21:20, spikat. De är som underhållande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0