Måndag efter en 3-dagars hårdfestande helg!

Helgen var slitsam men ack så nödvändig. Lördagen blev det middag på Dallas, sen en cykeltur till Hanna, där alla började hinka nästan lite stressat men det var riktigt trevligt! Sköna skellefte- och pitebor =) Har TYP skämt ut mig hela helgen, blivit bjuden på öl, mat, taxi å diverse, har nästan dåligt samvete, å ändå har jag lagt ut över 1000 spänn ....väldigt underligt.

Tillbaka på jobbet idag, halvtrött måste jag säga...menmen. Nu sitter jag och nöter Vänner som vanligt skulle man nästan kunna säga! Ska se Mama's Boys nu kl.20, halvkul program sådär!

Ska folk till PDOL? isåfall vilken dag och med vilka?=)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska till PDOL på fredagen, jag åker upp med bror sen får vi se...har inte bestämt mig om jag ska hänga nyktert med han, sara och tobbe eller om jag ska joina tjejerna..:/

2009-07-06 @ 23:29:00
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0