Dag 3.

Torsdags - Firmafest i folkan i Örviken, gratis mat å dryck. 50-talskläder, The Boppers osv.

Fredag - Nina & Sofia på en halvklar altan, med en/flera pärondrinkar, öl, chips, musik osv. Drog upp till stan, skulle vara där lagom till 22:15 då Ledin skulle ösa på, så det var vi. Är lite besviken att jag inte hann höra 'Hon är flickan' innan vi gick... Sen blev det iaf tält,tält,tält! Blev mest Balzac & Wallmans. Träffade mkt folk man inte sett på länge =) Sen tappade jag bort Soffe, ringde å hörde vars hon var, då sa hon att jag skulle ringa på Johans telefon (hennes broder) och då gjorde jag det. Han sa att dom var vid karusellerna så dit gick jag, och när jag kom fram står han mkt riktigt där men inte Sofia? HAhaha, hon lämnade oss för Linus helt enkelt... Jag hängde med Johan då, åkte karuseller, sen bar det av till Manhemskajen där det var typ 15 pers som satt å drack öl. Av 15 pers var väl 4st från Skellefteå, haha så de var ju lite roligt! Sen blev det taxi hem vid 03:00 tiden.

Lördag - Middag på dallas med tjejerna 16:30, Sen bär det av till Hanna:) Sen tillbaks till stan igen å se Darin läste jag på Sandras blogg, hahaha kändes halvtidigt å dra in kl. 20:00, eller till å me innan om han BÖRJAR kl.20...men men, money for nothing, money for nothing, hey! I'm just playin' around. Wehoo, haha. Magkänslan säger att fler folk kommer spåra ur ikväll? Jag tror det, jag tvivlar dock på att de blir jag, för jag kommer knappt hinna dricka mina öl innan vi ska in, haha


Just nu är ställningen .....


Langos - 3

Öl - 5 (en utspilld)


HALVDYYYYYYRT blir det efter ett tag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0