balla balla balla

Haha jag är så jävla dålig.. har varit ensam hemma sen torsdag morgon och har inte suttit vid datorn en enda jävla gång! (personligen skulle jag kalla det duktigt!

Hursom haver, kan ju uppdatera er litegrann om vad jag gjort dom senaste dagarna om nån är nyfiken.

Fredag - Jag och Sofia inleder kvällen med champagne, jäger och drinkar på min altan tätt följt av lite 'Fia med hutt'. Riktigt mysigt. Efter någon timme åker en mörkblå volvo förbi mitt hus, jag ringer ägaren och ber henne komma över på ett glas! Och Frida bangar inte lite vin så givetvis kom hon över ;D Sen ringde vi även dit Thea :) Mycket mysig kväll med lekar-som-avslöjar-lite-för-mkt osv.

Lördag - Sofia, Micke, Sofia och Olle kommer och hämtar upp mig kl.09:00 för en tur till det berömda paradiset....elleeeeeeeeeeeeeeeeer, ALKO:) Dit bar det av, mkt trevlig resa, bilturen kunde dock fått vara nån timme kortare! Men vi kom hem med sprit och inga penar, haha nästan. Var hemma 18:50, duschade och gjorde mig klar för att åka med bussen som gick 19:40. Upp till läkarvägen bar det av, där var Stina, Matilda, Amanda och Jenny. Samma vända där, drack och körde lekar-som-avslöjar-lite-för-mkt, but that's the way..aha aha I like it..aha aha.

Mycket trevlig helg!

JAG HAR CYKLAT TILL Å FRÅN JOBBET IDAG!! Från yttre Ursviken till Solbacken, hold your horses, jag kommer ha ont i morrn, for sure.

Hittade en bild från firmafesten vi hade med Nordic Light....

Den sex-skämt-glade-Stefan på min avdelning står längst till höger, jävligt underhållande karl.

En av våra konversationer idag:
(jag) - Har du klippt dig?
(Stefan) - Jojj *fetflin*
(jag) - gött!
(Stefan) - Rakat är ju bäst *hähä*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0