Bad-update.nu

Har typ inte ens suttit vid datorn i veckan. For till Mormor i torsdags och kom hem ikväll, har fiskat å bara slappat. Sitter hos Soffe nu, hahaha hon är som rolig, de kan int hjälpas. Man behöv rent ba titta på hon så kan man välja om man vill skratta för att hon är söt eller ful ;)

Imorgon bär de av till jobbet igen, buhu, ska åka med nån jag inte kom ihåg namnet på och som jag aldrig har sett....interesting...

NÄSTA HELG blire Norsjö i S's stuga, om vi får tag i nån rackarns biljävL! Vilket jag hoppas:) Fiske, avkoppling och några kalla kanske:)


Soafs stuga 08



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jajomeeeeeeen ;D föresten så är jag jävla söt!

2009-07-19 @ 22:00:12
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0