Värsta uppdateringen nånsin.

Hej och ursäkta för tidernas sämsta uppdatering. Ska förklara kort varför...Söndag fyllde brorsan 24 så satt aldrig vid datorn. Måndag jobbade jag över så jag orkade inte sitta vid datorn, likaså idag. Har jobbat 24 timmar på två dygn, likamed hälften, är lite små slut. Enda anledningen till varför jag orkar sitta vid datorn nu är för att jag väntar på mitt älskade one tree hill

Kommer jobba övertid hela veckan, oh dear lord. Ska också på sprängutbildning i morrn. Ursäkta för världens absolut tråkigaste inlägg.

jobbjobbjobb, skit jobbigt å lyssna, I know, men ibland måste det sägas.


Bilden hittar ni på exempelbilder på "Mina Bilder"...high fashion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0