"Se-framemot-kalender"

Lite skrattretande att mina läsare håller på ge upp, men kan inte klandra dom när jag uppdaterar så dåligt... hahaha kommer sluta med att de är bara jag själv som läser vad jag har skrivit, och det känns ju......värt... Inte för att jag egentligen förväntar mig att folk ska läsa? Lite sneaky det där, klart de är asball med besökare men misstolka mig rätt.

Hursom, jag vet att ämnet "jobb" inte är hett att läsa om, men måste ändå berätta att jag har jobbat 46 timmar på 4 dagar (applådera eller sörj med mig) med en dags arbete kvar till å med. Är gode slut men kyss mig där bak, man jobbar ju för pengar och förhoppningsvis får jag en go summa nästa gång:)

Tycker det är ett välsignat tjat om Obama....okej vi fattar, han är president, rik och USA:s hopp osv osv. Men måste man skriva om det i alla tidningar alla dagar i veckan? Dom har alltså 132 rum, när barnen går till skolan känns det säkert som dom kryper ner i en låda... Sen världens grej att Obama inte har kavaj på sig i det "Ovala rummet" eller vad det hette.. vem bryr sig, han bor där? Skulle jag bo i ett hus på 132 rum skulle man ju kuta runt naken av glädje i alla jävla rum.


Det var ungefär mina åsikter denna fattiga torsdag, nu ska göra det jag är bäst på! Lägga mig i sängen och se Vänner, fläska när alla andra ränner.
(www.ninas-rimstuga.nu/elit)  




För övrigt ser min "Se-framemot-kalender" ut så här nu:

7 feb
- Soffes 18års fest
26 feb-2 mars - Jag och Maria har tänkt hälsa på Jelic på Gotland
16 maj - Jag fyller 20 feta

kom på mer grejs, vill ha en hel radda å se framemot=)


Kommentarer
Postat av: sandra

min artonårsdag då..

2009-01-22 @ 18:43:11
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: AJ löken J

Wiie jag ser mest fram emot den saken i mitten typ :)

2009-01-23 @ 07:23:21
URL: http://lokenojulle.blogg.se/
Postat av: roesmoeshoe

haha fy vad nära du var att halka ner från den där klippan rakt ner i döden ninie ;)

2009-01-23 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0