Teddybear

Okej, jag har jobbat denna oerhört mörka klämdag. Var mörkt när jag kom till jobbet, var mörkt när jag kom hem..great! Hursom lagade jag mat idag, blev stekt lax, wook och oliver :) smaskens! Don't judge me now men UTAN ÖVERDRIFT så har matlådan jag tagit med mig till jobbet i lite över en månad bestått till 95% av denna mat. Köttbullar/ lax/ kyckling och wook med oliver. Jävlar så gott! Ni måste prova! Kommer snart få skörbjugg...

Satte mig också och såg Björn Gustafsson filmen när jag kom hem. Fick den i julklapp men alla i familjen har redan sett den förutom jag...lugna ner er.. Han är ju världens bästa, skulle jag se han på stan skulle jag inte ens tveka... MEN (Tony Irwing) Vad hände efter Melodifestivalen? Nåt program i parlamentet.. jag vill ha mer bjöööörn! nya skämt osv!


gullgubben, vars får jag allt ifrån? - GLÖGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0