Planerna svänger..

Blev ingen bio ikväll för de gick int boka lr nå! Dumma sf...

Istället blir det förmodligen The Bodyguard med Whitney "Whittan" Houston och Kevin Costner, hemma hos Soffe. Har sett den filmen ett x antal gånger, men den är bra! Sandra kommer dit också så vi ska chilla:) Ber ba till Gud att tjejerna är "deras fulaste" ikväll, ingen klår ändå mig när det gäller skabb men skulle kännas lite bättre om ni typ rulla er i grisbajs å sådär...

Fick mig just ett gott skratt.

Nina Lundmark säger:

ÖÖÖÖÖJ!

Nina Lundmark säger:

du får inte va snygg ikväll!!

SofiA soafli.blogg.se säger:

haha tro mig, det ska jag inte

Nina Lundmark säger:

haha de ÄCKLIGA är att jag tror dig inte!

Nina Lundmark säger:

för du ljug jämt om dettaa=)

Nina Lundmark säger:

du har smink, snygg frilla + mjukisbrallor = snygg !!

SofiA soafli.blogg.se säger:

haha jag har inte gjort nåt sen jag vakna = jag har morgonfrilla,glajjer,gammalt smink och luktar svett



Hahahahahahaha!! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0