Här var det drag sa gubben som klev i fiskelådan!

Jag har precis fått en provanställning på 6 månader! Jävlar i satan så skönt. Tycker ni kan gratulera mig nu;) Räknas dock från tiden jag började men det innebär att jag har ändå ca. 4 månader kvar. Och det betyder pengar, wehooo!

Är lagom slut nu, har jobbat 14 timmar idag, börjar jobba om 8 timmar igen så de är bara å lägga sig å sova! Imorgon börjar dessutom två nya killar i, dom sägs vara runt 20-22 års åldern, hoppas det är ögongodis!

Äre förresten nåt roligt som händer i veckan? Eller i helgen? Fest? Bowling? eller kanske bio för ovanlighetens skull? (hrmf.....)


mjao.

Kommentarer
Postat av: malin

men grattiis!!! :)

2009-01-26 @ 22:38:12
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Congrats mate :D

2009-01-27 @ 20:28:57
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Maria.H

vad kul! grattis nina!

2009-01-28 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0