Baywatch

Jobb jobb och åter jobb, med beordrad övertid blir inte Nina Lundmarks frihet speciellt stor. Jobbar stora delar av dygnet, och när jag väl kommer hem orkar jag inte sitta vid datorn... sorgligt sorgligt..

Håller på få hem oth nu, är sjukt taggad! Precis när man tror att man ska avlida på tisdag eftermiddagen så dyker det upp en tanke.. One Tree Hill kommer idag, och plötsligt har man något att se framemot så man klarar av dagen, snuskigt värt.

Vad finns annars att se framemot? Händer det nåt ballt snart så man har något att längta till? Behöver något att skriva in i min fattiga kalender på mobilen. Ös på med grejer! Har verkligen svårt att komma på mer än en grej, å det är ju Soffes 18årsdag, bäst du styr en ordentlig fest ditt lilltjoller!


Jag gläder mig själv emellanåt med dessa vackra karlar...

Kommentarer
Postat av: belinda

men tjenare tjejen!

Klart vi måste ses! Han en del updates från Oschlo, Maj gad assåå!

haha joo, han sa nåt i den stilen! Tack och lov hade jag sparat det på et sikkert sted ifall du skulle komma tillbaka eller såå:)

2009-01-20 @ 22:59:10
URL: http://belicas.blogg.se/
Postat av: AJ löken J

ÖJ, kom till öjn då=)

2009-01-22 @ 09:30:40
URL: http://lokenojulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0