105,4 - Äntligen morgon med Nina & Gry

En kvinna i min vardag, i min ålder, i mitt tillfälliga yrke sitter och lyssnar på radio hela dagarna. Där hör man rätt mycket intressant och cpstört. Så i mitt briljanta skick har jag valt att dela med mig av denna information plus lite oviktigt crap.

- Whitney Houston planerar att göra comeback under 2009. så snuskigt lämpligt för hon är ju bäst i världen.
- Det är grammisgala ikväll
- Det finns killar som slänger fast sin "Ove" i lyktstolpar så dom fastnar...konsekvensen blir att den måste ryckas bort..ajaj. (Varför jag väljer Ove är för att ifall ungar i åldern -9 läser så får dom inte veta att jag menar snopp)
- Jag fick lön idag, jippiekajehej!
- Gårdagens Onetreehill avsnitt var bäst i världen!
- Jag vill öppna en kartbok, peka, och fara dit.

Så, det var nog allt.

Måste ba sneaka och berätta en sak. Under inlägget "Händelser under 2009" stod det ju massa bus, och efter att min lillasyrra lyckats läsa det så kommer hon till mig och säger...

- Nina....
- Ja....?
- Vad betyder doggystyle?
(Jag känner att jag inte är så pass mogen och villig att sitta och förklara det...så min reaktion blir enkel men mycket klok.)
- Googla!


Mina vänner tycker tiden dom spenderar med mig är väldigt lärorikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0