We wont be forgotten we'll never give in. This war we've achieved has allowed us to win.

Nu ska jag typ lägga mig framför tvn och bara vänta på sömnen. John Blund skulle komma förbi efter hans träning, vore ju ba häftigt om jag somnade innan han kom. Sen ska jag upp 04:15 i morgon, duscha, sen åka med bussen 05:00 upp till stan, sen åka med Stina från stan runt 05:30 till jobbet. Så imorgon kommer jag vara ganska död...

...sen närmare kvällen ska jag typ hänga med Soffe osv på nån melodifestival-konsert på a-torp kl. 19:00. Skulle vara nån hemlig Mello-gäst där, interesting!


John Blund... ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

jamen jämför det med 6000 spänn gumman. DÅ äre fan ingenting! ;P

2009-02-10 @ 19:57:52
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



tycker du att min blogg är bra så får du gärna prenumerera också :)

ha det super!

2009-02-11 @ 01:48:25
URL: http://ccristin.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0