Fattig onetreehill-fri tisdag....

Söndag - Mådde monkey, sen for jag till Sofia och åt tårta med hennes familj och släkt, haha kände mig nästan hemma;) Sen blev det summering av lördagen och lite tv tittande.

Måndag - Jobbade, sen for jag, Thea & Stina och bowlade. Det KAN ha varit bland det sjukaste jag varit med om! Det var så äckligt jämnt?! Det var högst 20 poäng emellan oss hela tiden fast på slutet skena det iväg lite, fattade ingenting, jag tog personligt rekord, (måste passa på å skryta lite) fick 5 strikar på sista serien vilket resulterade min bästa och då landade jag på 158 poäng, men efter alla serier blev det 651p. (vi spelade ju visst 5st) Ruggigt nice kväll!

Tisdag - Jobbat, kom hem exalterad för att få one tree hill, då säger Anna att det är uppehåll tills 9 mars...jag blir galen.... ikväll blir det att umgås lite med det nyförlovade paret, Ingela & Thomas, sen sova tidigt typ.



Vad ska man hitta på på alla hjärtansdag då? Folk är med sina pojk- och flickvänner, far på melodifestivalen osv. Men nix, för Nina Lundmark vankas ändå nåt annat roligt! Det pratas om middag, mys, tema och lekar hos Elin. Eller som Anna valde att kalla det, lebbmiddag. Haha! dvs. bara singeltjejer (och i det här fallet även Klein som inte har sin pojkvän i Sverige) Poor Klein, lucky us!


Kommentarer
Postat av: Maria.H

Vad kul att dom har förlovat sig! Hälsa grattis!

2009-02-10 @ 18:07:50
Postat av: one tree hill

jag fattar inte, hur kan dom göra så...

mitt lilla hjärta smärtar :(

2009-02-10 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0