Rix morronzoo

Meen hej. Har just smällt i mig en saftig sallad från Ica plus att jag just drog bort en skinnbit från kinden så det ömmar.. (var tvungen å jämna ut det goda)

Igår förlorade jag två-timmars-bowling på en dum lek jag hittade på! Haha leken gick ut på att gissa vilken låt som var på RIX FM efter varje rast typ. Och man visste ju inte vilka som hade spelats nyss osv. Men RIX har en tendens att nöta så de finns typ högst 30 låtar dom spelar om och om igen. Jag och Stina valde iaf 3 potenciella vinnare var. Hon vinner, twice! Såå'atttttt! I'm a big fat loser..

Sen var jag på atorp och såg melodifestival höllabölla igår, mkt roligt! Sen nu är jag en jävulskt aktiv hundvakt... ska upp 04:00 i morgon hade jag tänkt. så ska lägga mig tidigt!

För övrigt lyssnar jag på RIX FM varje dag, RIX morronzoo varje morgon, osv. Mycket underhållande! Idag var Laila Bagge gäst i studion och det första Gert gör är att säga att han gillar hennes urringning! Haha Roligt med kändisgäster, blir en bild på söt-Erik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0