Grattis på namnsdagen!

Jävlar så kallt det var i morse, kollade på termometern 04:45 och då stod den på -25...sprang till bussen, när jag klev in såg jag mer lr mindre ut som en snögubbe, väldigt attraktiv... Sen kommer chocken, självaste PERNILLA MORÉN kliver in i bussen! Så jävla roligt, har inte träffat hon på hur länge som helst, vilket resulterade till att bussresan gick alldeles för fort.

Nu ligger jag i sängen under täcket och fryser som en nakenhund utan sina små kläder. Ska förhoppningsvis till Maria om ett tag och fixa Gotland grejer.

Imorgon blire jobb sen efter jobbet ska jag, Stina, Görre å Robert fara och bowla, är ordentligt taggad! Ska även göra det jag är bäst på, gå in på ICA, köpa en sån där snuskgod sallad och äta upp!


Saknar det här... ♥

Kommentarer
Postat av: joel norrfors

Man mår bara dåligt av att kolla på studentbilder :( Jag vill stå på det där flaket om och om igeeen med samma känsla i kroppen varje gång!!



Blä.

2009-02-19 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0