Feel the heat

Jag har insett att alla hjärtans dag är lika meningslöst för singlar som en fettisdag är för alla
Jag lyssnar på H.E.A.T
Jag pratar inget alls för jag sitter själv
Jag tycker om å bowla nuförtiden
Min bästa vän är king
Min första kyss var för 10år sedan
Jag avskyr såna som håller sig själv så äckligt högt att om man skulle plocka ner dom på jorden skulle skallen krossas av höjden..
Kärleken är komplicerad
Jag gillar å busa
Jag kommer aldrig att glömma allt som är minnesvärt
Jag är hemligt förälskad i Paul Walker
Sist jag grät fick jobbet lida
När jag är glad är jag jävligt glad
När jag vaknar på morgonen låtsas jag att jag ligger uppe i himlen på nåt grymt mysigt moln och käkar philadelpia med vitlök och örter
Innan jag går och lägger mig så gruvar jag mig för morgondagen
Just nu tänker jag på hur det skulle vara om man var en rich bitch (kollar på My super sweet 16)
Idag har jag tammefan legat i soffan hela dagen
Inatt ska jag köra runt folk med hög halt
Imorgon har jag absolut inga planer..
Jag vill verkligen inte bli arbetslös
Jag undrar vad jag ska göra av mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0