BB

Idag har jag och mina systrar varit hos Marre, Ingelas kompis. Fikat, pratat och tagit det lugnt:) Marre är gravid och beräknad den 14 feb. Ruggigt mysigt med en bebbe!

Sen har jag och Soffe nyss varit och bättrat på färgen, jag, den bleka albinon blev lite brunare. Soffe, den mörka kvinnan blev mörkare.

Ringde just i min telefon, tar upp den och läser "Ingela" på displayen..
Jag: Haallå!
Hon: Hej! Vad gör du?
Jag: Inget typ, kom nästan nyss hem
Hon: Okej, du, jag fick just ett samtal, gissa vem det var...
Jag (orolig över att hon just fått veta nå bus jag ställt till med): Näe jag vet inte....vem ringde?

Hon: Gissa!!

Jag: Jamen jag vet rent int... !

Hon: Marre, hon är påväg till BB!


Haha så int blire 14 feb inte, bebben kommer snart :)


Marre & Ingela i somras typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0